Останні новини



27.03.2015
Черговий номер:




27.03.2015

Порядк призначення житлових субсидій, які вступає в дію з 01.05.2015 року

    Призначення субсидії відбуватиметься на підставі лише двох документів – заяви та декларації (скасовується необхідність надання довідок про доходи, у тому числі й працюючих осіб).
    При цьому запроваджується спрощення форми заяви та декларації про доходи і витрати осіб для звернення за субсидією.
    Запроваджується принцип призначення субсидії на підставі задекларованих даних заявником.
    При цьому перевірка достовірності цих даних здійснюється органами соціального захисту вже після призначення субсидії, шляхом здійснення запитів до відповідних органів, установ та організацій...

читати далі...




26.03.2015

    26 березня у районі відбулася акція «За чисте довкілля» за участю підприємств, установ, організацій, приватних підприємців та мешканців району.
    У смт Згурівка під час акції проводились роботи по благоустрою територій підприємств та закріплених територій в лісопарковій зоні селища.







26.03.2015

    Відбулося засідання комісії із визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам у Згурівському районі за участі представників прокуратури Згурівського району.


26.03.2015

    Проведено штабне тренування з керівним складом, спеціалізованими службами ЦЗ, комісією з питань ТЕБ та НС, щодо реагування на надзвичайні ситуації на пожежонебезпечних ділянках в екосистемі Згурівського району. Тема: «Ліквідація прогнозованих надзвичайних ситуацій на пожежонебезпечних ділянках в екосистемі Згурівського району». Навчальна мета: опрацювати порядок спільних дій органів управління, спеціалізованих служб ЦЗ, органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання в екосистемі району, які можуть статися внаслідок пожежі в поймі р. Недра на території Великокрупільської сільської ради; уточнити наявність та розміри матеріального резерву спеціалізованих служб ЦЗ, органів місцевого самоврядування, керівників об’єктів господарювання для виконання першочергових заходів по локалізації надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків (згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2001 р. № 308); удосконалити практичні навики керівного складу органів управління, спеціалізованих служб ЦЗ, органів місцевого самоврядування, керівників об’єктів господарювання при оцінці обставин, що склалися, проведенні розрахунків та наданні пропозицій для прийняття рішень щодо локалізації надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків.


26.03.2015

25 березня під головуванням в.о.голови адміністрації Ю.Малафія відбулося засідання комісії з питань ТЕБ та НС РДА. На порядку денному питання: 1. Щодо заборони спалювання сухої рослинності на території району. 2. Щодо попередження та недопущення лісових, торф’яних пожеж та пожеж сільгоспугідь у весняно-літній період 2015 року. 3. Щодо розроблення та затвердження планів реагування на НС та інструкцій щодо дій персоналу підприємств з чисельністю працюючих менше 50 осіб при загрозі або виникненні НС. 4. Про посилення протипожежного захисту об`єктів різних форм власності та житлових будинків у весняно-літній період 2015 року. 5. Щодо необхідності забезпечення населених пунктів протипожежним водопостачанням та пожежними депо з основною та спеціальною пожежною технікою. 6. Щодо організації роботи по впровадженню, обслуговуванню і приведенню в працездатний стан систем протипожежного захисту та проведення вогнезахисної обробки дерев`яних конструкцій на об’єктах господарювання району. 7. Про укладання угод на постійне та обов’язкове обслуговування об’єктів та окремих територій, що підлягають обслуговуванню державними аварійно-рятувальними службами. 8. Щодо затвердження Плану залучення сил і засобів у Згурівському районі. 9. Різне.


24.03.2015

Завершення футзального сезону

Суботні матчі 21 березня в приміщенні ФОКу Згурівської ДЮСШ ознаменували закінчення футзальних змагань аж до осені. Логічним завершенням довгого і захопливого сезону став розіграш Весняного Кубку району. У першому півфінальному матчі «Дорожник» здолав іншу селищну команду «Згура-2». Друга півфінальна гра звела в протистояння «Оржицю» та «Дружбу». Сильнішими виявились старооржичани. І не востаннє того дня. Фінальна гра також довела перевагу футзалістів зі Старої Оржиці над «Дорожником» у серії після матчевих пенальті. Отож результати футзального сезону такі:

  • «Середовка» с. Середівка – чемпіон Першості району серед команд Першої ліги, «Згура-2» - друге місце, «Кіс-Агро-2» - третє місце;

  • «Згура» смт Згурівка – чемпіон Першості району серед команд Вищої ліги , «Дорожник» смт Згурівка – срібний призер, «Зелена Брама» с. Право Жовтня – бронзовий призер;

  • «Оржиця» с. Стара Оржиця – володар Весняного Кубку району сезону 2014-2015 років.

Переможці та призери змагань нагороджені пам’ятними грамотами, медалями та кубками.

Згурівська районна державна адміністрація, Згурівська районна рада та Згурівська районна федерація футболу щиро вітають тріумфаторів з футзалу та бажають нових звершень у майбутньому!


20.03.2015

    19 березня під головуванням в.о.голови адміністрації Ю.Малафія відбулося засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Під час засідання було розглянуто питання дотримання чинного законодавства управлінням юстиції у Згурівському районі. Свої пояснення з цього питання надав начальник управління О.Ярмак. За підсумками розгляду даного питання начальнику управління юстиції рекомендовано тримати на особистому контролі суворе дотримання працівниками управління чинного законодавства під час виконання своїх службових обов’язків.


20.03.2015

19 березня в.о.голови адміністрації Ю.Малафій провів робочу нараду із начальником управління фінансів Л.Єрмолюк, селищним головою П.Ткачуком, бухгалтером селищної ради по питанню функціонування дитячих садків, виплати заробітної плати та оплати боргів за спожиті енергоносії.


20.03.2015

У державі відповідно до Указу Президента з 18 березня розпочався процес демобілізації. Понад 35 тисяч військовослужбовців, мобілізованих у минулому році, повертатимуться додому. Усі вони потребують соціальної, психологічної допомоги, а також підтримки і уваги з боку влади і суспільства.

На важливості підтримки демобілізованих військовослужбовців-учасників АТО наголошує Президент України Петро Порошенко. Під час наради з головами обласних державних адміністрацій Глава держави підкреслив: — Маємо створити всі умови для українських героїв, які повертаються додому.

Серед нагальних питань, що необхідно буде вирішувати на місцях — реєстрація та видача посвідчень учасників АТО, повне або часткове звільнення героїв від сплати комунальних послуг, забезпечення їх земельними ділянками, врегулювання погашення фінансових зобов’язань, повернення на попереднє місце роботи військових.

Про підготовку до зустрічі демобілізованих земляків-учасників АТО йшлося на засіданні організаційного комітету, що відбулося 19 березня.
За словами в.о.голови адміністрації Ю.Малафія, додому повертаються справжні герої, захисники Вітчизни, тому органи виконавчої влади, місцевого самоврядування, військкомат, громадськість повинні скоординувати свої дії та на належному рівні зустріти військовослужбовців. Районний захід-зустріч відбудеться 27 березня об 11.00 в приміщенні райдержадміністрації. Планується невелика музична програма, вітальні слова в.о.голови адміністрації, голови районної ради, військового комісара. Після заходу демобілізовані учасники АТО планують відвідати могилу загиблого побратима Р.Тимченка в с. Усівка.


20.03.2015

ПАТ «Київоблгаз» планує встановити біля 17 тисяч лічильників протягом року

    Протягом минулого року мешканці Київщини використали понад 1,2 млрд куб. м природного газу. З них тільки 2,5 % газу спожито без засобів обліку, тобто за нормами, встановленими державою. Це значно менше в порівнянні з загальноукраїнським показником споживання газу без лічильників - біля 10%.

    На сьогодні понад 700 тисяч сімей Київської області споживають газ за лічильником, що дає їм змогу самостійно контролювати обєми свого споживання та свої витрати. В рамках державної програми оснащення житлового фонду засобами обліку газу протягом цього року ПАТ «Київоблгаз» планує встановити ще біля 17 тисяч безкоштовних лічильників. В першу чергу під дію цієї програми потрапляють споживачі, які використовують природний газ для приготування їжі та підігріву води. Згідно інвестиційної програми ПАТ «Київоблгаз», затвердженою Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), на виконання цього пункту інвестпрограми закладено 26,4 млн. грн.. Втім, в умовах девальвації курсу гривні, здорожчання лічильників та їх складових, цих коштів може бути недостатньо для повної реалізації плану. Тому, лише після перегляду інвестпрограми 2015 року в бік збільшення фінансування ПАТ «Київоблгаз» може гарантувати повне її виконання.

    «Варто зазначити, що незважаючи на стрімке підвищення цін в країні, вартість робіт ПАТ «Київоблгаз» зі встановлення лічильника залишається незмінною», – акцентує голова правління ПАТ «Київоблгаз» Володимир Машталірук.

    На сьогодні в області залишаються понад 87 тисяч побутових споживачів, які використовують газ за нормами. Для повного їх забезпечення лічильниками знадобиться ще понад 130 млн. грн. І це лише за умови стабілізації курсу гривні та непідвищення вартості на послуги зі встановлення лічильників.

    До кінця 2015 року, за Законом «Про забезпечення комерційного обліку природного газу», безкоштовними лічильниками повинні бути забезпечені споживачі, які використовують газ для підігріву води та приготування їжі, тобто користуються колонкою і плитою, а до 1 січня 2018 року прилади обліку повинні бути встановлені у 100% споживачів. У випадку відмови від лічильника за програмою, споживачу потрібно буде встановити прилад обліку за власні кошти. Інакше після 1 січня 2018 року ПАТ «Київоблгаз» буде вимушено припинити йому газопостачання відповідно до Закону «Про забезпечення комерційного обліку природного газу».


19.03.2015
Черговий номер:




18.03.2015

Виїзний прийом громадян у селах

Дата

Час

Назва населеного пункту

Хто проводить прийом

24.03.2015

14.00

с. Право Жовтня

Ю.Б.Малафій, виконуючий обов’язки голови адміністрації

    Прийом громадян проводитиметься в приміщеннях сільських рад

Увага! Пряма лінія!

    26.03.2015 року з 10-00 до 12-00 за телефоном 286-84-11 у Київській обласній державній адміністрації буде проведений прямий телефонний звязок за участю керівника структурного підрозділу облдержадміністраціїДепартаменту капітального будівництва.


18.03.2015

Інформаційне повідомлення про порядок та умови проведення
Конкурсу «Найкращі соціальні проекти України – 2015»

За ініціативою громадської організації «Центр соціального лідерства» оголошено Конкурс на визначення «Найкращих соціальних проектів України – 2015» в рамках Форуму «Найкращі соціальні проекти України – 2015» з метою збору та тиражування найкращих соціальних проектів і практик, що реалізуються державними підприємствами, бізнес-структурами та громадськими організаціями в Україні.

Мета Конкурсу: створити інформаційно-освітню платформу найкращих соціальних проектів і практик, що реалізуються державними підприємствами, бізнес-структурами та громадськими організаціями в Україні для налагодження ефективного партнерства, навчання та підтримки організацій, які спрямовані на вирішення актуальних соціальних проблем для досягнення соціального благополуччя.

Завдання Конкурсу: підтримати актуальні соціальні практики та проекти міжсекторальної взаємодії «влада – бізнес – наука – освіта – суспільство», що сприяють стійкому розвитку територій в Україні; привернути увагу українських та світових «лідерів думок» до соціальних запитів та заохотити їх до використання практики наставництва, соціального консалтингу (та/або коучингу), благодійництва; сприяти поширенню ефективного досвіду найкращих українських соціальних проектів в Україні та світі.

Учасники Конкурсу: фізичні особи-підприємці та юридичні особи, які мають реалізовані соціальні проекти або запущені в дію (з 01 січня 2012 року по 01 січня 2015 року) та функціонують.

Номінації Конкурсу: навчання, виховання, освіта та розвиток дітей та молоді; здоров’я та благополуччя в суспільстві; охорона навколишнього середовища та сталий розвиток; підтримка науки і культури; соціальне підприємництво; підтримка та розвиток громадської діяльності; корпоративна соціальна відповідальність; благодійність.

Етапи проведення Конкурсу:

I етап – прийом заявок та попередній відбір на участь у Конкурсі (з 11 лютого по 30 червня 2015 року);

II етап – народне голосування (з 10 березня по 10 вересня 2015 року);

III етап – оцінка соціальних проектів конкурсною комісією (з 11 вересня по 18 жовтня 2015 року);

IV етап – нагородження переможців (призовий фонд – 100 тис. грн.).

Додаткова інформація щодо Конкурсу розміщена на сайті http://www.forum.o2.ua.


17.03.2015

ЗГУРІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від <

12

>

березня

2015 року

44

смт Згурівка

Про проведення в Згурівському районі
двомісячника благоустрою населених пунктів

    Відповідно до Законів України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про благоустрій населених пунктів”, розпорядження Кабінету Міністрів України від 04.11.2009 № 1320-р „Про затвердження Національного плану дій щодо підвищення рівня благоустрою населених пунктів та прилеглих до них територій на 2010-2015 роки”, на виконання розпорядження голови Київської облдержадміністрації від 10.03.2015 №63 «Про проведення в Київській області двомісячника благоустрою населених пунктів», з метою поліпшення стану навколишнього природного середовища, благоустрою, озеленення населених пунктів та прилеглих до них територій:

1. Провести з 16 березня по 15 травня 2015 в Згурівському районі двомісячник благоустрою населених пунктів (далі – двомісячник благоустрою).

2. Утворити районний штаб з питань організації проведення в Згурівському районі двомісячника благоустрою населених пунктів та вважати, що даний штаб є постійно діючою комісією з питань організації проведення благоустрою населених пунктів Згурівського району, у складі згідно з додатком.

3. Виконкомам сільських, селищної рад, КП «Згурівський комбінат комунальних підприємств» та філії «Згурівське районне дорожнє управління»:

3.1. Забезпечити виконання комплексу заходів, спрямованих на поліпшення стану довкілля, а саме: озеленення, благоустрою населених пунктів та прилеглих до них територій, очищення водних джерел, тощо.

3.2. Організувати ліквідацію стихійних сміттєзвалищ, очищення від сміття та металобрухту лісосмуг уздовж доріг.

3.3. Виконати запланований обсяг робіт щодо будівництва і ремонту доріг, тротуарів, шляхових смуг, велосипедних доріжок, павільйонів на зупинках пасажирського транспорту.

3.4. Привести в належний санітарний та естетичний стан прибудинкові території, парки, сквери, дитячі, спортивні та господарські майданчики, інші об’єкти благоустрою населених пунктів.

3.5. У рамках двомісячника провести акцію „Посади своє дерево” та „Зробимо Україну чистою”.

3.6. Залучати до проведення заходів двомісячника благоустрою громадськість, учнівську та студентську молодь.

3.7. Виконкомам сільських, селищної рад, КП «Згурівський комбінат комунальних підприємств» та філії «Згурівське районне дорожнє управління» через сектор житлово-комунального господарства, будівництва, містобудування та архітектури райдержадміністрації 30 березня, 10 та 27 квітня, 07 травня 2015 року забезпечити інформування про хід виконання робіт з благоустрою, для подальшого інформування департаменту житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Київської облдержадміністрації.

4. Рекомендувати редакції районної газети «Панорама» широко інформувати населення про хід проведення двомісячника благоустрою.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.


Виконуючий обов`язки голови адміністрації                                            Ю.Б.Малафій




16.03.2015


ЗГУРІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від <

16

>

березня

2015 року

50

смт Згурівка

Про проведення у Згурівській районній державній адміністрації перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади»



13.03.2015

Шановні працівники житлово-комунального господарства та побутового обслуговування!


    Сердечно вітаємо Вас із професійним святом!
    Сфера послуг – одна з найважливіших соціально значущих складових господарського комплексу району. Адже це – тепло й затишок в оселях, охайність і чистота вулиць, стабільне функціонування громадського транспорту, доступні та доброякісні побутові послуги. Існування цих та інших простих благ – невід’ємна частина добробуту людей, а відтак і запорука їх хорошого настрою та гарного самопочуття.
    Упевнені, що Ваші зусилля й надалі сприятимуть зростанню комфортності життя наших жителів, забезпеченню найповнішого задоволення їхніх потреб, розширення асортименту послуг, наближення їх якості до міжнародних стандартів.
    Дякуємо Вам, трудівники галузі, за самовіддану, відповідальну та почесну працю на благо людей.
    Бажаємо Вам і Вашим родинам доброго здоров’я, щастя, рясних матеріальних статків, наснаги, душевного тепла та нових професійних здобутків.

13.03.2015

12.03.2015

На Київщині підписано Меморандум про співпрацю

    Начальник Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області Олександр Базанов, в. о. начальника Київської митниці ДФС Юрій Коваленко та голова ради територіального відділення Всеукраїнської громадської організації “Асоціація платників податків України” в Київській області Злата Лагутіна, визначили напрями подальшої співпраці, підписавши Меморандум про партнерство та співробітництво між ГУ ДФС у Київській області, Київською митницею ДФС та територіальним відділенням Всеукраїнської громадської організації “Асоціація платників податків України” в Київській області.
    Метою підписання Меморандуму є втілення ефективних форм співпраці для забезпечення участі громадськості в реалізації державної податкової та митної політики, контролю за додержанням законодавства та запобігання правопорушенням у сфері податкових та митних відносин, як з боку ГУ ДФС, митниці ДФС, так і представників бізнесу.
    Відповідно до підписаного Меморандуму, територіальні органи ДФС Київської області та територіальне відділення АППУ в Київській області докладатимуть усіх зусиль для забезпечення захисту законних прав та інтересів платників, поліпшення підприємницького клімату в країні, розвитку партнерських відносин між владою і бізнесом, а також підвищення соціальної відповідальності платників.
    Меморандумом передбачено взаємне представництво у консультативно-дорадчих органах ДФС та керівних органах Асоціації, обмін інформацією, співпрацю у напрямі подолання корупції та забезпечення якісного виконання своїх функцій податковими та митними органами,  масово-роз’яснювальну та консультативну робота тощо.
    Сторони відзначили плідні партнерські стосунки, які обов’язково мають тривати й надалі. 

ГУ ДФС у Київській області




12.03.2015
Черговий номер:



12.03.2015

    12 березня в рамках проведення другого етапу четвертої хвилі часткової мобілізації відбулася чергова відправка 13 військовозобов’язаних мешканців Згурівського району до навчальних збірних пунктів Збройних Сил України.
    10 мобілізованих пройдуть військову підготовку в навчальному центрі № 233 с.Нова Любомирка Рівненської області, 3 – в навчальному центрі № 169 смт Десна Чернігівської області.
    6 мобілізованих з району, які були відправлені на навчання 10 березня, проходять військову підготовку в навчальному центрі № 179 м. Полтава.



12.03.2015

Жителями Київщини подано майже 3 тисячі декларацій про отримані доходи за минулий рік

    Загальна задекларована сума доходів громадян за 2014 рік становить більше 265 млн. гривень. 19 жителів Київської області задекларували отримані ними доходи в розмірі більше 1 млн. грн. на загальну суму 36,5 млн. гривень.
    Самостійно задекларована сума податкових зобов’язань становить 4,3 млн. грн., з яких на сьогодні сплачено вже 1,4 млн. гривень.
    Із загальної кількості поданих декларацій 6 громадян задекларували отримані доходи від операцій з інвестиційними активами у розмірі 1,1 млн. гривень. Від операцій з продажу об’єктів нерухомого майна 66 громадян задекларували доходи отримані у 2014 році. Сума доходу становить більше 24 млн. гривень. Задекларували доходи у вигляді спадщини та/чи дарування більше 500 громадян. На загальну суму майже  70 млн. гривень.
    Під час проведення кампанії декларування особлива увага приділяється декларуванню доходів громадянами, які здають в найом нерухоме майно. Для цього проводиться аналіз оголошень, інших відомостей, розміщених у засобах масової інформації, в тому числі в Інтернеті, з метою виявлення громадян, які отримують доходи від здачі в оренду нерухомості, в тому числі дач, “елітних” будинків, тощо. За результатами проведення цієї роботи залучено до оподаткування 136 громадян, які здавали в найом нерухоме майно. Сума задекларованих доходів складає 6,3 млн. грн., самостійно визначені податкові зобов’язання - більше 1 млн. гривень.
    Жителі Київщини активно користуються своїм правом на отримання податкової знижки, вже подано 1241 декларація. Загальна сума, що підлягає поверненню із бюджету складає 3 млн. гривень.

ГУ ДФС у Київській області



10.03.2015

    Місцевий бюджет Київщини поповнився на 667 млн. гривень з початку року
    За січень-лютий 2015 року темп росту надходжень у місцеві бюджети до минулого року, склав 105,8%. Забезпечені додаткові надходженнями у сумі 36,6 млн. гривень.
    Основного бюджетоутворюючого податку місцевих бюджетів -  податку з доходів фізичних осіб, сплачено за 2 місяця майже 373 млн. гривень.
    Плати за землю надійшло 95,7 млн. гривень. По платі за землю темп росту склав 124,6 % до минулого року, додатково надійшло майже 19 млн. гривень.
    Суб’єктами малого підприємництва сплачено єдиного податку біля 114 млн. гривень. Темп росту до попереднього року – 144,4 %. Додатково забезпечено надходжень на 35 млн. гривень.

ГУ ДФС у Київській області


10.03.2015

На Київщині виявлена незаконна реалізація скрапленого газу

    У Києво-Святошинському районі працівниками оперативного управління ГУ ДФС у Київській області виявлено 3 факти  незаконної реалізації підакцизного товару - газу скрапленого. Реалізація  здійснювалася без свідоцтва про державну реєстрацію, касового апарату та інших дозвільних документів на реалізацію газу скрапленого у автогазозаправному комплексі.
    Виявлено та вилучено газ скраплений в кількості 17 393 літри вартістю понад 128 тис. грн., шість ємкостей для зберігання скрапленого газу та 3 автогазозаправних комплекси вартістю 1,2 млн. гривень.
    Складено протоколи про адміністративні правопорушення за фактами порушення порядку провадження господарської діяльності.
    Матеріали направлені до суду.

ГУ ДФС у Київській області


10.03.2015

Увага! Пряма лінія!

    18.03.2015 року з 10-00 до 12-00 за телефоном 5-16-75 на ваші питання відповідатиме Матвійок Лариса Степанівна – заступник начальника служби – начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Згурівського районного управління юстиції у Київській області.

Графік
роботи прямих телефонних ліній
у Київській обласній державній адміністрації

за участю керівництва облдержадміністрації
на березень 2015 року

1

Шандра В.М.

голова обласної державної адміністрації

17

2

Парцхаладзе Л.Р.

перший заступник голови обласної державної адміністрації

18

3

Корбан О.Б.

заступник голови обласної державної адміністрації

19

4

Христюк Д.В.

заступник голови обласної державної адміністрації

20

    Прямі телефонні лінії проводяться у приймальні громадян облдержадміністрації (каб. 36) з 10.00 до 12.00 год.
    Контактні телефони: 286-84-11, 286-10-06.


05.03.2015
Черговий номер:


05.03.2015

На Київщині забезпечені надходження до зведеного бюджету у розмірі 5,5 млрд. гривень

У січні-лютому ГУ ДФС у Київській області до зведеного бюджету забезпечено 1,5 млрд. грн. надходжень. В порівнянні з попереднім роком показник перевищений на 129,2 млн. грн. або на 9,2 %.

Київською митницею ДФС з початку року забезпечено перерахування до державного бюджету України митних податків майже на 4 млрд.грн., що на 66 % або 1,5 мдрд. грн. більше відповідного періоду 2014 року.

ГУ ДФС у Київській області зібрано до загального фонду державного бюджету 868,5 млн. гривень. Темп росту до факту січня-лютого минулого року у відповідних умовах складає майже 144%.

У розрізі основних платежів з початку року забезпечено надходження до державного бюджету:

ПДВ – майже 451 млн. грн., що у відповідних умовах на 31,7% більше відповідного періоду минулого року;

акцизного податку із вироблених в Україні підакцизних товарів – 38,5 млн. грн., що більше майже у 3 рази попереднього року;

акцизного податку із ввезених на територію України підакцизних товарів – 6,8 млн. грн., що перевищує у 2,5 рази минулорічні надходження;

частини чистого прибутку (доходу) державних підприємств – 6 млн. грн., що більше у 2 рази попереднього року.

Платникам податків з початку року відшкодовано податку на додану вартість у розмірі 194,8 млн. грн., у тому числі в автоматичному режимі –
150,2 млн. гривень.

ГУ ДФС у Київській області


05.03.2015

Декларування іноземних доходів, отриманих у 2014 році

Фізичні особи - громадяни України, які працюють тимчасово або постійно за кордоном, повинні декларувати доходи, отримані як із джерел в Україні, так і іноземні доходи.

Порядок оподатковування доходів, отриманих від виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими та трудовими договорами, здійснюється на загальновстановлених підставах, передбачених для громадян, які одержують іноземні доходи: ці доходи включаються в загальний річний оподатковуваний дохід платника податків - отримувача, відображаються в річній податковій декларації про майновий стан і доходи та обкладаються податком за ставками 15% та 17%.

Платник податку може зменшити суму річного податкового зобов'язання на суму податків, сплачених за кордоном, згідно з нормами міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

Перелік діючих міжнародних договорів про усунення подвійного оподаткування розміщено на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України http://sfs.gov.ua/ у розділі «Діяльність».

Для одержання права на зарахування податків, сплачених за межами України, платник зобов'язаний одержати від державного органу країни, де був отриманий дохід (прибуток), уповноваженого стягувати такий податок, довідку про суму сплаченого податку, а також про базу та/або об'єкт оподатковування. Зазначена довідка підлягає легалізації у відповідній країні, у відповідній закордонній дипломатичній установі України, якщо інше не передбачено діючими міжнародними договорами України.

У разі відсутності у платника податку підтверджуючих документів щодо суми отриманого ним доходу з іноземних джерел та суми сплаченого ним податку в іноземній юрисдикції, такий платник зобов'язаний подати до контролюючого органу за своєю податковою адресою заяву про перенесення строку подання податкової декларації до 31 грудня року, наступного за звітним.

Сума податку з іноземного доходу платника податку - резидента, сплаченого за межами України, не може перевищувати суму податку, розраховану на базі загального річного оподатковуваного доходу такого платника податку відповідно до законодавства України.

ГУ ДФС у Київській області


04.03.2015

Виїзний прийом громадян у селах

Дата

Час

Назва населеного пункту

Хто проводить прийом

10.03.2015

14.00

с. Нова Оржиця

Ю.Б.Малафій, виконуючий обов’язки голови адміністрації

    Прийом громадян проводитиметься в приміщеннях сільських рад

Увага! Пряма лінія!

    11.03.2015 року з 10-00 до 12-00 за телефоном 5-13-44 на ваші питання відповідатиме Набіуліна Катерина Петрівна – керівник апарату Згурівської районної державної адміністрації.



03.03.2015

До уваги суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво або реалізацію продовольчих товарів

    Відповідно до Законів України „Про ціни і ціноутворення”, „Про місцеві державні адміністрації”, постанов Кабінету Міністрів України” від 25.12.96 № 1548 „Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)” (із змінами), від 15.06.2006 № 833 „Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення”, від 17.10.2007 № 1222 „Про затвердження Порядку декларування зміни оптово-відпускних цін на продовольчі товари”, з метою покращення ситуації на продовольчому ринку Київської області розпорядженням голови Київської облдержадміністрації від 21.04.2008 № 653 «Про заходи з регулювання цін на продовольчому ринку Київської області»:

    1. Встановлено для підприємств, установ, організацій незалежно від організаційно-правової форми і форми власності, фізичних осіб – підприємців, які провадять діяльність з виробництва та/або реалізації продовольчих товарів (далі - суб'єкти господарювання) в області:

    1.1. граничні торговельні (постачальницько-збутові) надбавки до оптової ціни виробника (митної вартості) незалежно від кількості перепродажу на: борошно, хліб, макаронні вироби, крупи, цукор, яловичину, свинину і м'ясо птиці, ковбасні вироби варені, молоко, сир, сметану, масло вершкове, олію соняшникову, яйця курячі не вище 15 відсотків без урахування витрат з їх транспортування у міжміському сполученні;

    1.2. граничні рівні рентабельності виробництва:

    1.2.1. борошна пшеничного вищого, першого і другого сорту, борошна житнього обдирного - до 7%;

    1.2.2. хліба вагою більше як 500 грамів з борошна пшеничного вищого, першого і другого сорту та їх суміші, борошна житнього та суміші борошна пшеничного та житнього простої рецептури (борошно, дріжджі, сіль, вода) без додавання цукру, жиру, інших наповнювачів - до 5%;

    1.2.3. хліба  і хлібобулочних виробів для діабетиків - до 5%.

    1.3. граничні рівні рентабельності пакування (фасування) продовольчих товарів, щодо яких запроваджене державне регулювання цін, без урахування вартості сировини не вище 10 відсотків.

    2. Запроваджено регулювання оптово-відпускних цін на борошно пшеничне вищого, першого і другого сорту, борошно житнє обдирне, крупи гречані, яловичину, свинину, м'ясо птиці, ковбасні вироби варені, молоко коров’яче питне (пастеризоване фасоване у плівку), сир, сметану, масло вершкове, яйця курячі, цукор, олію соняшникову шляхом декларування їх зміни відповідно до Порядку декларування зміни оптово-відпускних цін на продовольчі товари, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2007 № 1222.

Сектор економічного розвитку і торгівлі Згурівської РДА


03.03.2015
На Київщині викрито «конвертаційний центр»

    Підрозділами податкової міліції ГУ ДФС у Київській області ліквідовано «конвертаційний центр», який надавав послуги підприємствам реального сектору економіки Київської області та м. Києва з формування незаконного податкового кредиту та переведення безготівкових коштів у готівку.
    В ході досудового розслідування кримінального провадження встановлено злочинну групу в кількості 3-х осіб, які використовуючи підконтрольні їм підприємства, організували роботу «конвертаційного центру» з метою прикриття незаконної діяльності «живих» суб’єктів господарювання шляхом проведення фіктивних фінансово-господарських операцій, переведення безготівкових коштів у готівку та штучного завищення собівартості товарно-матеріальних цінностей.
    Безготівкові кошти діючих суб’єктів господарювання надходили на рахунки транзитно – конвертаційних суб’єктів господарської діяльності у вигляді оплати за товари (роботи, послуги), після чого дані кошти конвертувались за допомогою чекових книжок у готівку за винагороду у розмірі  6 – 10 %. Податковий кредит транзитно – конвертаційних суб’єктів господарської діяльності формувався від виробників вітчизняних товарів, які мали надлишок податкового кредиту за рахунок реалізації товарів через роздрібну мережу за готівку.
    За 2013 - 2014 роки, підприємствами, які входили до складу «конвертаційного центру» незаконно сформовано податковий кредит з податку на додану вартість реально діючим підприємствам на  12,5 млн. гривень.
    В ході ліквідації «конвертаційного центру» проведено 6 обшуків, за результатами яких вилучено готівкових коштів на суму 398 тис. грн., печатки підприємств, оргтехніка, первинні документи та банківські картки, які використовувалися для здійснення незаконної діяльності.
    На даний час проводяться слідчі дії у відношенні учасників «конвертаційного центру» з метою притягнення їх до кримінальної відповідальності.
ГУ ДФС у  Київській області

26.02.2015
Черговий номер:



Для клієнтів ПАТ «Київоблгаз» працює контакт-центр

    Біля 800 тисяч споживачів природного газу Київщини тепер мають можливість отримати консультаційні послуги з питань газопостачання в єдиному автоматизованому контакт-центрі.

    Клієнти ПАТ «Київоблгаз» зможуть отримати консультації з усіх питань щодо газопостачання за єдиним номером контакт-центру 044 3646 104 з 8:00 до 20:00 або написавши листа на електронну адресу info@contact.rgc.ua. В телефонному режимі або на пошту можна повідомити фактичні показання лічильника, проконсультуватися щодо тарифів, поставити запитання про порядок оплати за надані послуги, дізнатись стан свого особового рахунку, залишити заявку оператору на виклик майстра, контролера та отримати консультації з питань пільг, субсидій, переоформлення документів, ремонту обладнання і багато іншого.
    Функціонал контакт-центру поділятиметься на дві важливі складові - це абонентський блок, який опрацьовуватиме дзвінки клієнтів, та інфоцентр – вихідна лінія для обдзвону споживачів (повідомлення про необхідність надати документи, сдати лічильник на повірку, збір показань лічильника тощо). В перспективі планується налагодити окремий напрям роботи контакт-центру – роботу з боржниками.
    «Крок за кроком ми будуємо партнерські відносини з нашими клієнтами, - коментує голова правління ПАТ «Київоблгаз» Володимир Машталірук, - Контакт-центр – це ще один зручний для клієнтів і компанії формат взаємодії».
    До березня контакт-центр працюватиме в тестовому режимі.
    Також найближчим часом планується відкриття на сайті ПАТ «Київоблгаз» додаткового дистанційного сервісу для клієнтів - «Особистий кабінет». Він дозволить клієнтам компанії перевірити стан рахунку, внести показання лічильника, розрахуватися за газ та отримати консультації спеціалістів онлайн.


24.02.2015

Проведення реформ у системі органів юстиції

    На початку лютого 2015 року Міністерством юстиції розпочато процес реформування у системі органів юстиції, необхідність якого викликана низькою ефективністю роботи, високою забюрократизованістю, надлишковою кількістю управлінського апарату.

    В рамках ініційованої Міністерством юстиції інституційної реформи системи органів юстиції, прийнято рішення щодо ліквідації Державної реєстраційної служби України та Державної виконавчої служби, скорочення центрального апарату Міністерства юстиції на 20% і територіальних органів юстиції на 10 %.

    Першим кроком перегляду кадрової політики стало проведення Міністерством юстиції 06 лютого 2015 року тестування керівного складу органів юстиції обласного рівня, за результатами якого 47 осіб вимушені були залишити посади.

    Міністерством юстиції України вже оголошено конкурси на всі вакантні посади, основною метою яких є максимальне залучення молодих, вмотивованих, ініціативних, перспективних людей.

    Наразі процес реорганізації триває і в Головному територіальному управлінні юстиції у Київській області. На офіційному веб-сайті Управління, в обласній газеті «Час Київщини» оголошено про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад.

    Затверджено нову організаційно-штатну структуру, яка передбачає посади двох нових заступників у керівника головного управління юстиції, що відповідатимуть за напрямки реєстраційної та виконавчої служби.

    Переведення співробітників органів юстиції до нової структури відбуватиметься за окремим порядком оцінювання ефективності їх діяльності.

    Водночас Міністерством юстиції ініційовано внесення низки новел до чинного законодавства, які сприятимуть зменшенню корупційних ризиків у діяльності органів юстиції, зокрема, щодо:

    - встановлення рівня плати за державну реєстрацію в залежності від строків її проведення;
    - виплати державним реєстраторам та державним виконавцям винагороди за результатами їх діяльності в розмірі, встановленому Кабінетом Міністрів України, та щодо інших реформ у діяльності органів юстиції.

    Крім того створено правове підґрунтя для розширення мережі суб’єктів надання реєстраційних послуг.

    Відбуваються реформи і в системі доступу до професії нотаріуса, зокрема запроваджено анонімне електронне тестування.



24.02.2015

Акціонерне товариство «Українська будівельна компанія» має можливість будувати сімейні ферми до 20 голів корів. За довідками звертатися до управління агропромислового розвитку Згурівської райдержадміністрації або за тел. 5-07-59.


23.02.2015

    23 лютого виконуючий обов’язки голови адміністрації Ю.Малафій провів нараду з керівниками відділу освіти, сектору культури, національностей та релігій, сектору житлово-комунального господарства, будівництва, містобудування та архітектури по питанню сплати боргів за спожиту електроенергію та спожитий природний газ.

23.02.2015
    Виконуючий обов’язки голови адміністрації Ю.Малафій спільно з головою районної ради Є.Чубуком провели нараду з орендарями приміщень адмінбудинку по питанню економії та раціонального використання електроенергії та обмеження її споживання.


23.02.2015
    21 лютого в Україні візначався День рідної мови. З цієї нагоди учні 5 - 11 класів Жуківського НВК провели літературно-музичну композиція «Слово, пісне, думо Кобзарева, ви – окраса й суть мого життя»


23.02.2015

    20 лютого учні та вчителі Жуківського НВК стали учасниками реквієму «Герої не вмирають», присвяченого героям «Небесної сотні», які загинули в лютому 2014 року в м. Києві .

    Хай палають свічки пам’яті загиблих героїв «Небесної Сотні» у наших серцях, а розмірений бій хронометра відчеканить час скорботи, душевного болю і жалю……

Нехай пам’ятають про наших героїв,
що за волю поклали безцінне життя,
що творили історію, наше минуле,
у яке вже нема вороття.
Ми ще не раз згадаємо цю весну
І ці події , і цей кривавий шлях
І закарбуємо у серці “Небесну Сотню”
Яка тепер на небесах!


23.02.2015

Ми повинні бути патріотами 
своєї Батьківщини, своєї мови,
бо якщо вмирає мова – вмирає народ
В. Сухомлинський


    Президентом України Петром Порошенком підписано Указ "Про вшанування подвигу учасників Революції гідності та увічнення пам'яті Героїв Небесної Сотні". Документом встановлено щорічне відзначення 20 лютого Дня Героїв Небесної Сотні.

    Цього дня в Державному навчальному закладі "Згурівський професійний ліцей" відбувся День пам'яті, учні ліцею торкалися до серця кожного поетичними рядками із віршів нашого земляка-поета О.Зозулі. Герої Небесної Сотні вмирали за нашу, мову, наш народ, Україну. 21 лютого відзначають Міжнародний День рідної мови учнівська молодь навела історичні факти боротьби українського народу за рідну мову. Наше сьогодення та дух патріотизму показує нам, що наша мова жила, живе та житиме завжди.(Сова Н.Д., Балабан Я.В.)

    Рік тому в бою за правду, свободу, гідне життя на рідній землі загинули одні з кращих синів і доньок українського народу. Їх імена навіки закарбовані в історії України, вони назавжди залишатимуться у наших серцях.

ГЕРОЇ НЕ ВМИРАЮТЬ…


23.02.2015

    19 лютого з нагоди відзначення річниці масового розстрілу активістів Майдану відбулась урочиста церемонія покладання квітів до меморіальної дошки Героїв Небесної Сотні.

    У заході взяли участь в.о.голови районної державної адміністрації Ю.Малафій, голова районної ради Є.Чубук, депутати районного рівня, представники громадських організацій, керівники підприємств, установ та організацій району, учнівська молодь.

    Поминальний молебень за загиблими героями, які рішуче стали до боротьби за волю, за гідність, безстрашно виборювали краще життя для свого народу і щасливу долю для України, заплативши за перемогу надвисоку ціну – власне життя, відбувся 20 лютого біля меморіальної дошки Героїв Небесної Сотні.


23.02.2015

ПАМЯТКА платнику акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів

Платники податку - суб’єкти роздрібної торгівлі, яки реалізують безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших суб’єктах господарювання громадського харчування такі підакцизні товари: пиво, алкогольні напої, тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну, товари, зазначені у підпункті 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу, зокрема, нафтопродукти бензин та дизельне пальне, паливо моторне альтернативне, біодизель, скраплений газ.

(п.п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14, п.п. 212.1.11 п. 212.1 ст. 212 Податкового Кодексу)

Об’єкт оподаткування – операції з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

(п.п. 213.1.9 п. 213.1 ст. 213 Податкового Кодексу).

База оподаткування - вартість (з податком на додану вартість) реалізованих через роздрібну торговельну мережу підакцизних товарів.

(п.п. 214.1.4 п. 214.1 ст. 214 Податкового Кодексу).

 Дата виникнення податкових зобов’язань - дата здійснення розрахункової операції відповідно до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», а у разі реалізації товарів фізичними особами-підприємцями, які сплачують єдиний податок, - є дата надходження оплати за проданий товар

(п. 216.9 ст.216 Податкового Кодексу).

Ставка податку 5 відсотків від вартості підакцизних товарів (з податком на додану вартість)

(п.п. 215.3.10 п. 215.3 ст. 215 Податкового Кодексу)

Базовий податковий період для сплати податку – календарний місяць.

(п. 223.1. ст. 223 Податкового Кодексу)

Декларації з акцизного податку подаються платником щомісяця не пізніше 20 числа наступного періоду до контролюючих органів, які обслуговують адміністративно-територіальні одиниціна яких розташовано пункти продажу підакцизних товарів, кількість таких декларацій за звітний період має відповідати кількості адміністративно-територіальних одиниць, на яких розташовано пункти продажу підакцизних товарів.

(п.223.2 ст.223 Податкового Кодексу).

Сплата податку здійснюється протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем для подання податкової декларації за місцем здійснення реалізації підакцизних товарів до відповідних місцевих бюджетів адміністративно-територіальних одиниць, на яких розташовані пункти продажу підакцизних товарів.

(п. 222.3 ст. 222 Податкового Кодексу)  

 Передбачена відповідальність у вигляді штрафів за порушення правил сплати податку  (в тому числі, перерахування податку не до відповідного місцевого бюджету), неподання або несвоєчасне подання декларацій.

( ст. 120, ст. 126 Податкового Кодексу)

Перша подача декларації за січень 2015 року здійснюється платниками акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів не пізніше 20 лютого 2015 року; перша сплата задекларованих сум податку з роздрібного продажу підакцизних товарів за січень 2015 року здійснюється платниками акцизного податку протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем для подання податкової декларації.  



19.02.2015
Черговий номер:


19.02.2015

Запровадження електронного адміністрування ПДВ

З урахуванням змін, внесених до Податкового кодексу України, Законом України від 28 грудня 2014 року № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» (далі – Закон № 71), система електронного адміністрування ПДВ запроваджується поетапно:

 - з 1 січня до 1 липня 2015 року (або до дати, визначеної в окремому рішенні Верховної Ради України (далі – рішення ВРУ) про скорочення терміну перехідного періоду відповідно до п. 7 Прикінцевих положень Закону № 71) – у тестовому режимі;

 - з 1 липня 2015 року – на постійній основі.

Система електронного адміністрування ПДВ забезпечує автоматичний облік у розрізі платників податку: сум податку, що містяться у виданих та отриманих податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), та розрахунках коригування до них; сум податку, сплачених платниками при ввезенні товарів на митну територію України; сум поповнення та залишку коштів на рахунках у системі електронного адміністрування ПДВ; суми податку, на яку платники мають право зареєструвати податкові накладні в ЄРПН.

Для перерахування податку до бюджету орган ДФС, надсилає органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриті рахунки платників у системі електронного адміністрування ПДВ, реєстр платників. У реєстрі зазначаються назва платника, податковий номер та індивідуальний податковий номер платника, звітний період та сума податку, що підлягає перерахуванню до бюджету.

Відкриття та обслуговування електронних рахунків органами казначейства здійснюється на безоплатній основі. Інформація про рух коштів на електронних рахунках платникам податку надається ДФС України за відповідним запитом платника на безоплатній основі без обмеження кількості запитів та у часі.

Протягом дії системи електронного адміністрування ПДВ у тестовому режимі платники податку самостійно зараховують на такі електронні рахунки кошти з власних поточних рахунків, відкритих у банківських установах, у сумах, необхідних для сплати до бюджету узгоджених податкових зобов'язань з цього податку, задекларованих ними в податковій звітності з ПДВ.

    Система електронного адміністрування ПДВ не вносить кардинальних змін до загальних правил справляння ПДВ, затверджених Податковим кодексом України. Тобто норми цього Кодексу, які визначають платників ПДВ, об’єкт оподаткування, принципи формування податкових зобов’язань та податкового кредиту, залишаються незмінними.

ГУ ДФС у Київській області


18.02.2015

    18 лютого відбулося засідання колегії райдержадміністрації. На порядку денному питання: про виконання зведеного бюджету за 2014 рік, про заходи з підготовки і забезпечення пропуску льодоходу, повені та дощових паводків в 2015 році та завдання щодо виконання захисту населених пунктів від шкідливої дії вод, про підсумки роботи управління Пенсійного фонду України у Згурівському районі за 2014 рік, про стан кадрової роботи та виконання ЗУ «Про державну службу» у Згурівській райдержадміністрації, про стан фінансово-бюджетної дисципліни за 2014 рік.


18.02.2015

    17 лютого під головуванням виконуючого обов’язки голови адміністрації Ю.Малафія відбулося засідання комісії з питань захисту прав дитини. На засіданні розглянуто заяву А.МАмедова про надання висновку про доцільність позбавлення батьківських прав його колишньої дружини Л.Мамедової відносно її неповнолітніх дітей; питання щодо надання В.Тодосійчук, Т.Коровнік адресної матеріальної допомоги для підтримки їх сімей, які опинилась в складних життяєвих обставинах; питання щодо надання С.Матюху адресної матеріальної допомоги з метою придбання ліків для відновлення його стану здоров’я та проходження курсу реабілітації; питання щодо надання О.Баришевському адресної матеріальної допомоги з метою придбання ліків для проходження його підопічною дитиною-сиротою, К.Тарасюк курсу лікування; питання щодо надання адресної матеріальної допомоги сім’ї І.Кисіля, який отримав поранення, проходячи службу в зоні проведення антитерористичної операції на сході країни.



18.02.2015

Основне завдання – захист держави

    На Згурівщині проводиться четверта хвиля мобілізації
    Тема часткової мобілізації стала однією з найактуальніших та найобговорюваніших серед населення.
Як повідомив начальник відділу військового обліку солдат, сержантів запасу Згурівського райвійськкомату Ю.В.Скопенко, станом на 10 лютого призвано по мобілізації 17 осіб, з них три – добровольці. Це згурівчани В.М.Гарбуз, Л.М.Бобровський, О.О.Савельєв (воїн-афганець). Усі мобілізовані військовозобов’язані протягом тривалого часу (не менше 25 днів) обов’язково проходитимуть підготовку, завершаючим етапом якої є бойове злагодження – вміння окремого військовослужбовця діяти у складі підрозділу.
    Взагалі зі Згурівського району протягом часу проведення антитерористичної операції було призвано 127 чоловік. Декілька з них вже комісували, чоловіки повернулися додому.
    Проте, поряд зі справжніми патріотами, котрі мають досвід військової служби і військову професію, самі просяться захищати Україну, є й такі, що ухиляються від мобілізації.
    Тут варто нагадати, що за ухилення від призову за мобілізацією, відповідно до ст. 336 ККУ, передбачена кримінальна відповідальність у вигляді позбавлення волі на строк від двох до п’яти років.
    Під четверту хвилю мобілізації не потраплять ті, хто не зможе пройти військову медичну комісію. Не відправлятимуть на Схід батьків трьох і більше дітей віком до 18 років, а також тих, хто доглядає за недієздатними родичами. Повістку також не отримають студенти денної форми навчання та священики.

Олена Задерецька.


18.02.2015

    17 лютого 2015 року відбулося засідання ініціативної групи з підготовки установчих зборів з питань формування нового складу громадської ради Згурівській райдержадміністрації, на якому затверджено Список представників інститутів громадянського суспільства для участі в установчих зборах (протокол № 3 від 17 лютого 2015 року)

за/п

Прізвище, імя та побатькові

Назва організації або органу виконавчої влади, яку представляє

1.

Бригінський Петро Миколайович

Член громадської організації Згурівського історико-пошукового клубу «Пам’ять»

2.

Євтін Анатолій Михайлович

Член Асоціації фермерів Згурівщини

3.

Івахненко Надія Федорівна


Голова ради Згурівської районної організації Профспілок працівників освіти і науки України

4.

Івченко Олена Григорівна

Голова Згурівської районної організації профспілки працівників охорони здоров’я України

5.

Киша Андрій Григорович

Голова Згурівської районної організації міжгосподарського фізкультурно-оздоровчого клубу «Старт»

6.

Мельник Лариса Петрівна

Редактор Згурівської районної газети «Панорама»

7.

Могильний Михайло Іванович

Голова Згурівської районної ради ветеранів

8.

Панасюк Микола Іванович

Голова Згурівської районної організації Української спілки ветеранів Афганістану

9.

Пафик Олександр Григорович

Голова Згурівської організації Українського товариства мисливців та рибалок

10.

Тимченко Юрій Васильович

Член Згурівської районної федерації футболу

11.

Шаповал Катерина Володимирівна

Голова Ради жінок–фермерів Згурівського району

12.

Шипко Калина Василівна

Голова Згурівського районного осередку громадської організації «Освітянська трибуна»

13.

Селедуєв Олег Володимирович

Протоієрей Спасо-Преображенської Церкви Київського Патріархату

Установчі збори з формування нового складу громадської ради відбудуться 27.02.2015 об 11 год у малій залі засідань райдержадміністрації. Порядок денний установчих зборів:

- реєстрація учасників;
- інформація голови ініціативної групи;
- обрання голови зборів, секретаря та членів лічильної комісії;
- звіт голови громадської ради Шипко К.В.;
- визначення чисельності складу громадської ради;
- обрання членів громадської ради.

Голова ініціативної групи К.В.Шипко







Згурівський район

Прапор Згурівського району
Основні дані
Країна: Україна
Область/АРК: Київська область
Код КОАТУУ: 3221900000
Утворений: 25 вересня 1986 року
Населення: 19 311 (на 01.01.2011)
Площа: 763,08 км.кв
Густота: 30 осіб/км.кв
Тел. код: +380-4570
Поштові індекси: 07600—07653
Населені пункти та ради

Районний центр: Згурівка
Селищні ради: 1
Сільські ради: 20
Смт: 1
Села: 40

Районна влада

Адреса: 07600, Київська область, Згурівський р-н, смт. Згурівка, вул. Українська, 19, (04570) 5-11-14

E-mail: rayzgur@ukr.net


 

Мапа району
Районне друковане видання
Панорама
Згурівський форум
За здорове життя!

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Яндекс.Метрика
Урядова телефонна «гаряча лінія»Верховна Рада УкраїниОбговорення проекту Державного бюджету України на 2012 рікиМісцеві державні адміністраціїУкрінформМапа сайту